BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag

Shit.


Jeg vet det siste innlegget mitt liksom... pissed you of.. så her kommer et til. Jeg vet det kanskje er min egen feil da, at folk ikek gidder ringe meg lenger, at folk ikke gidder invitere meg ut lenger, for jeg KAN aldri. Jeg vet det. jeg vet jeg bryter avtaler, jeg vet jeg ikke stiller opp når folk trenger meg. Men nok en gang.. jeg er ingen flink venn. jeg øver på å være en venn, for ting dere har hatt trening i siden barneskolen, har jeg aldri hatt. Jeg har alltid vært vant til å være den folk slenger dritt til, bruk og kast = MEG! Jeg tror folk later som de er glad i meg, selv om jeg innerst inne vet de er det, så klarer jeg ikke tenke sånn. Jeg er en oppmerksomhetssyk, usikker liten drittunge, og der har dere det, honestly, jeg er sosialt retarded.. Men det er faen ikke min skyld.. Så gi meg litt tid, innimellom? Please, strekk dere litt lenger for meg, enn dere normalt ville gjort? Og jeg lover dere, jeg har samme tolmodighet tilbake.. og det er serr..

0 kommentarer: